FAQ

Βασικές πληροφορίες

Τι είναι το meallion;

Το meallion είναι ένας πάροχος γευμάτων υψηλής ποιότητας που παραδίδονται στην πόρτα σας λαχταριστά, θρεπτικά και έτοιμα προς κατανάλωση. Αφήστε εμάς να κάνουμε τα ψώνια, το μαγείρεμα και το καθάρισμα για εσάς. Εσείς απλά ζεστάνετε, απολαύστε και επαναλάβετε!

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία;

Μπαίνετε στο meallion.gr και επιλέγετε ένα από τα τέσσερα διαθέσιμα πακέτα των 4, 6, 10 ή 14 γευμάτων, γεμίζετε το πακέτο σας με τα πιάτα που σας αρέσουν και ορίζετε την ημέρα παράδοσής του σε εσάς. Τόσο απλά!

Μπορώ να παραγγείλω μόνο ένα γεύμα;

Όχι. H υπηρεσία μας σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε ένα από τα πακέτα των 4, 6, 10 ή 14 γευμάτων, προκειμένου να διαμορφώσετε μία πλήρη άποψη για την ποικιλία του μενού και τις γεύσεις μας, αλλά και για να εξασφαλίσετε την πιο συμφέρουσα τιμή.

Τα γεύματα του meallion είναι έτοιμα προς κατανάλωση;

Ναι! Εσείς απλά ζεσταίνετε το γεύμα σας, χρησιμοποιώντας φούρνο ή φούρνο μικροκυμάτων και ακολουθώντας τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία του.

Πόσες μέρες διατηρούνται τα γεύματα;

Τα γεύματα μας, βάσει των καινοτόμων τεχνολογιών παραγωγής που χρησιμοποιούμε, μπορούν να διατηρηθούν στη συντήρηση του ψυγείου έως και 7 ημέρες από την ημέρα παραλαβής, διατηρώντας τα θρεπτικά και οργανοληπτικά τους χαρακτηριστικά.

To meallion λειτουργεί και ως take away;

Όχι. Τα γεύματά σας παραδίδονται από εμάς στον τόπο και τον χρόνο που επιλέγετε εσείς, μία φορά την εβδομάδα.

Γεύματα: Πληροφορίες & διατήρηση

Πώς διατηρώ τα γεύματά μου στην καλύτερη δυνατή κατάσταση;

Για να διατηρήσετε τα γεύματα σε άριστη κατάσταση, βάλτε τα στη συντήρηση (όχι κατάψυξη) του ψυγείου σε θερμοκρασία 0-4°C.

Σε πόσα άτομα αντιστοιχεί κάθε γεύμα;

Κάθε γεύμα έχει σχεδιαστεί για να καταναλωθεί από ένα άτομο. Αλλά φυσικά και μπορείτε να το μοιραστείτε με τους φίλους ή την οικογένειά σας.

Χρειάζεται να μεταφέρω τα γεύματά μου εκτός ψυγείου για κάποιο χρονικό διάστημα. Με ποιο τρόπο το κάνω σωστά;

Για να διατηρήσετε την ποιότητα των γευμάτων, τοποθετήστε τα σε ισοθερμική τσάντα τοποθετώντας δύο παγοκυψέλες, μία στο κάτω και μία στο πάνω μέρος της τσάντας. Η διάρκεια διατήρησης της θερμοκρασίας στην ισοθερμική τσάντα καθορίζεται από τις συνθήκες της εξωτερικής θερμοκρασίας.

Μπορώ να καταψύξω τα γεύματα για να παρατείνω τη διάρκεια ζωής τους;

Όχι. Δεν συνιστούμε να καταψύξετε τα γεύματά μας, για να αποφύγετε αλλοιώσεις στη γεύση και την ποιότητά τους.

Από πού προμηθεύεστε τις πρώτες ύλες;

Οι προμηθευτές μας συγκαταλέγονται στους καλύτερους της ελληνικής αγοράς. Οι συνταγές μας στηρίζονται πάνω από όλα στις καλύτερες πρώτες ύλες: τα πιστοποιημένα εκλεκτά κρέατα που εκτρέφονται μόνο με χορτάρι, τα κοτόπουλα ελεύθερης βοσκής, τα πλούσια σε γεύση και θρεπτικότητα λαχανικά και όσπρια και τα αλάνθαστα ζυμαρικά.

Βάζετε συντηρητικά στα γεύματα;

Όχι. Τα γεύματά μας διατηρούν τη γεύση και την ποιότητά τους αποκλειστικά χάρη στις καινοτόμες τεχνολογίες παραγωγής και συσκευασίας που χρησιμοποιούμε.

Μπορώ να τροποποιήσω τα υλικά σε ένα γεύμα;

Όχι. Το μενού μας είναι σχεδιασμένο ώστε να καλύπτει ένα ευρύ φάσμα γευστικών και διατροφικών απαιτήσεων. Είμαστε σίγουροι πως θα το ανακαλύψετε από την πρώτη κιόλας παραγγελία.

Πώς θα μάθω τη θερμιδική/διατροφική αξία των γευμάτων;

Στη συσκευασία κάθε γεύματος υπάρχει διατροφικός πίνακας, για να έχετε πλήρη εικόνα της διατροφικής αξίας του. Οι ίδιες πληροφορίες δίνονται και στο meallion.gr στην παρουσίαση κάθε πιάτου.

Αναφέρονται τα αλλεργιογόνα συστατικά μιας συνταγής;

Φυσικά. Η παρουσίαση κάθε γεύματος στο meallion.gr περιλαμβάνει και τη ενότητα «Συστατικά», στην οποία αναλύονται διεξοδικά και μπορείτε να γνωρίζετε εκ των προτέρων αν ένα πιάτο περιέχει κάποιο αλλεργιογόνο που αποφεύγετε. Το ίδιο ισχύει και για τη συσκευασία του γεύματος.

Είναι ασφαλές να ζεστάνω το γεύμα μέσα στη συσκευασία του;

Φυσικά και είναι! Η συσκευασία Halopack® είναι η πιο σύγχρονη επιλογή για την ασφάλεια των τροφίμων, τόσο στο ψυγείο όσο και κατά το ζέσταμα. Από 90% ανακυκλωμένο χαρτί, χωρίς κόλλα και πρόσθετα, έχει σχεδιαστεί για να μπορείτε να ζεστάνετε και καταναλώσετε το γεύμα σας μέσα σε αυτή, γλιτώνοντας χρόνο από το σερβίρισμα και το πλύσιμο των πιάτων.

Σε ποια θερμοκρασία ζεσταίνω το γεύμα μου;

Στη συσκευασία κάθε γεύματος θα βρείτε πληροφορίες για τη σωστή θερμοκρασία και τους χρόνους που απαιτούνται για να το ζεστάνετε σε φούρνο ή φούρνο μικροκυμάτων. Τις ίδιες πληροφορίες θα βρείτε και στο meallion, στην ενότητα «Προετοιμασία» που υπάρχει στην παρουσίαση κάθε πιάτου.

Γιατί δεν βρίσκω το αγαπημένο μου πιάτο;

Το μενού μας ανανεώνεται συχνά γιατί στηρίζεται κατά πολύ στις εποχικές πρώτες ύλες, που εξασφαλίζουν την καλύτερη γεύση και ποιότητα στις συνταγές μας. Αν ένα αγαπημένο σας πιάτο δεν είναι διαθέσιμο, κατά πάσα πιθανότητα αυτός θα είναι ο λόγος. Σε κάθε περίπτωση, σας προτείνουμε να είστε ανοιχτοί στις νέες προτάσεις μας γιατί μόνο έτσι θα ανακαλύψετε το πανόραμα των γεύσεων που έχουμε σχεδιάσει να σας προσφέρουμε.

Μπορώ να επαναλάβω την τελευταία μου παραγγελία;

Φυσικά! Με το που εγγράφεστε στην υπηρεσία μας, έχετε τη δυνατότητα να βρείτε κάθε προηγούμενη παραγγελία σας και να την επιλέξετε εκ νέου.

Παράδοση & συσκευασία

Από τι είναι κατασκευασμένα τα σκεύη των γευμάτων; Είναι ανακυκλώσιμα;

Χρησιμοποιούμε τη Halopack®, την καλύτερη συσκευασία τροφίμων παγκοσμίως, γιατί θέλουμε ό,τι καλύτερο για την υγεία σας και τον πλανήτη μας. Είναι BPA free αλλά και 100% ανακυκλώσιμη, με 90% λιγότερο πλαστικό. Μπορείτε να την ανακυκλώσετε απλά διαχωρίζοντας την πλαστική μεμβράνη από το χάρτινο σκεύος.

Μπορώ να σας επιστρέψω τις συσκευασίες;

Όχι, επειδή οι συσκευασίες μας δεν προορίζονται για επανάχρηση. Εσείς μπορείτε να τις ανακυκλώσετε γρήγορα και απλά.

Σε ποιες περιοχές παραδίδει το meallion;

Το meallion προς το παρόν εξυπηρετεί περιοχές του Νομού Αττικής και Θεσσαλονίκης. Προοδευτικά η υπηρεσία μας θα εξυπηρετεί όλο και περισσότερες περιοχές. Για να μάθετε αν παραδίδουμε στη διεύθυνσή σας, εισαγάγετε τον ταχυδρομικό σας κώδικα εδώ.

Πότε θα παραδοθεί η παραγγελία μου;

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας στο meallion.gr, σας προτείνονται τρία χρονικά διαστήματα εντός της ημέρας, κατά τα οποία μπορούμε να σας παραδώσουμε το πακέτο σας. Εσείς επιλέγετε αυτό που σας εξυπηρετεί. Επίσης, σας συνιστούμε να βάλετε στη συντήρηση τα γεύματα το συντομότερο δυνατό, καθώς τα γεύματα είναι φρέσκα. Σε περίπτωση απρόβλεπτων συνθηκών, λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στην παράδοση. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να σας ειδοποιήσουμε εγκαίρως για τυχόν αλλαγές στην παράδοση. Εάν τα γεύματά σας δεν παραδοθούν δροσερά στην αφή και σε ασφαλή θερμοκρασία 0-4°C, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 211 955 5415 ή μέσω e-mail στο [email protected]

Σε ποιες συνθήκες μεταφέρονται τα γεύματα;

Αποστέλλουμε τις παραγγελίες σας μέσα σε ψυχόμενα αυτοκίνητα που τηρούν όλες τις νόμιμες προδιαγραφές για την ασφαλή μεταφορά τροφίμων. Το φαγητό σας παραμένει στη σωστή θερμοκρασία κατά τη μεταφορά, μέσα σε ψυχόμενες καμπίνες με θερμοκρασία 0-4°C. Έτσι εξασφαλίζουμε τη φρεσκάδα των γευμάτων σας, μέχρι να μπορέσετε να τα αποσυσκευάσετε και αποθηκεύσετε στο ψυγείο.

Πόσες φορές την εβδομάδα παραλαμβάνω τα γεύματά μου;

Κάθε παραγγελία παραδίδεται μία φορά την εβδομάδα. Λόγω των καινοτόμων τεχνολογιών παραγωγής που χρησιμοποιούμε, εγγυόμαστε διάρκεια ζωής 7 ημερών για τα γεύματά μας. Επιπλέον, παρέχοντας μία παράδοση ανά παραγγελία πελάτη την εβδομάδα, εκπέμπουμε λιγότερους ρύπους στο περιβάλλον και βοηθάμε στην προστασία του πλανήτη. Επίσης, φροντίζουμε για τη δική σας διευκόλυνση, καθώς με μία παραλαβή την εβδομάδα ξενοιάζετε με τη διατροφή σας.

Έχω προβλήματα με την παράδοση. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να έρθω σε επαφή μαζί σας;

Ο πιο γρήγορος και εύκολος τρόπος για να λύσετε το πρόβλημά σας είναι να επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 211 955 5415 ή μέσω e-mail στο [email protected]

Τι γίνεται σε περίπτωση που δεν μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αδυνατείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να δρομολογήσουμε εκ νέου την παράδοσή της. Σε αυτή την περίπτωση, υπάρχει μία επιπλέον χρέωση 4€, που θα πληρώσετε κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας στον διανομέα.

Πληρωμές, επιστροφές χρημάτων & ακυρώσεις

Έλαβα έναν κωδικό προσφοράς, πώς μπορώ να τον εξαργυρώσω;

Οι κωδικοί προσφοράς μπορούν να εφαρμοστούν στη σελίδα της ολοκλήρωσης αγοράς. Εάν εξαργυρώσετε μία προσφορά που σας προσφέρει έκπτωση για πολλές εβδομάδες, η έκπτωσή σας θα εφαρμοστεί μόνο σε διαδοχικές εβδομάδες από την ενεργοποίηση της προσφοράς. Εάν παραλείψετε μία εβδομάδα, η έκπτωσή σας δεν θα ισχύει πλέον.

Ποιες κάρτες δέχεστε;

Δεχόμαστε τις κάρτες Visa, Mastercard, Maestro, Diners Club και Discover.

Τρόποι Πληρωμής / Ασφάλεια Συναλλαγών

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ασφάλειας των ηλεκτρονικών πληρωμών, η EveryPay είναι αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος (αρ. απόφασης 280/3/23-7-2018 ΦΕΚ Β 3010/25-7-2018), και διαχειρίζεται με ασφάλεια στοιχεία συναλλαγών πληρωμών με κάρτες, σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο του προτύπου διαχείρισης ασφάλειας συναλλαγών με κάρτες. Η Everypay είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το πρότυπο διασφάλισης ασφάλειας διαχείρισης συναλλαγών με κάρτες (PCI DSS), και υπόκειται σε περιοδικούς ελέγχους από εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρία. Όλες οι υπηρεσίες της Everypay γίνονται μέσα από ασφαλείς συνδέσεις με πιστοποιητικά 256 bit SSL. Η EveryPay υποστηρίζει επίσης τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας 3D Secure, μία επιπρόσθετη δικλίδα ασφαλείας για κάρτες VISA & MasterCard. Ο Πληρωτής τότε θα πρέπει να πληκτρολογήσει τον προσωπικό του μυστικό κωδικό, για να ολοκληρώσει με επιτυχία την συναλλαγή.